Şase din cei mai buni fotografi auto români, Ramona Copil, Adrian Cobzaşu, Mihai Dăscălescu, Ciprian Mihai, Bogdan Paraschiv şi Dragoş Savu sunt prezenți cu o selecţie de şase lucrări în expoziţia găzduită de Galeria Galateca în perioada 15-18 septembrie. +++ O altă premieră importantă – o ediţie limitată de lucrări în ediție limitată sunt disponibile pentru vânzare. +++ Expoziţia găzduiește evenimente speciale şi se încheie cu un concert de muzică de cameră organizat împreună cu Festivalul de Muzică de Cameră SoNoRo.
La a doua ediţie #BMWPhotoCamp au răspuns invitaţiei şase profesionişti care au un istoric bogat de colaborare cu industria auto şi care aduc fiecare versiuni personale şi stiluri proprii puternic definite. Expoziția ce cuprinde o selecţie de treizeci și șase de lucrări se deschide miercuri, 14 septembrie, publicul larg urmând să o descopere între 15 și 18 septembrie. Vineri 16 septembrie, de la ora 18:00, cei şase artişti implicaţi în proiect se întâlnesc cu publicul, într-un dialog despre arta fotografică. O altă premieră importantă pentru #BMWPhotoCamp este lansarea primei ediții limitate de fotografii numerotate, disponibilă pentru vânzare, lucrări de artă pentru pasionaţi.
„Este ceva special să avem artişti cu o experienţă atât de bogată, care pun atât de multă pasiune, alături de noi. În aceeaşi măsură, atât de multe perspective atât de diferite, atât de personale, creează o imagine completă şi valoroasă. Faptul că proiectul se dezvăluie publicului pentru prima dată într-o galerie de artă este o măsură a valorii artiştilor şi a proiectului”, explică Alex Şeremet, Corporate Communication Manager BMW Group România.
Expoziţia se încheie pe 18 septembrie cu o experienţă magică de muzică şi fotografie – un concert special organizat împreună Festivalul de Muzică de Cameră SoNoRo – Robert Schumann, Frank Bridge şi Gabriel Fauré în interpretarea Justus Grimm la violoncel, Diana Ketler şi Herbert Schuch la pian.
Bucureşti. #BMWPhotoCamp a început ca un proiect care să aducă în prim-plan fotografii din industrie, eroii care dau viaţă multor materiale media şi care pun în valoare modele şi evenimente auto.
România are o tradiţie bogată a fotografiei auto, cu un prim nucleu format la finalul anilor ’90 prin proiectul Freelancer, aparţinând unuia dintre pionierii în domeniu, Dan Beşliu. Cei şase fotografi Ramona Copil, Adrian Cobzaşu, Mihai Dăscălescu, Ciprian Mihai, Bogdan Paraschiv şi Dragoş Savu au colaborat de-a lungul timpului cu toate publicaţiile auto importante din România, de la auto motor şi sport, AutoBild, Autoexpert sau 4x4Adventure până la TopGear, Supercar sau WhatCar!. Invitaţii au în portofoliu şi alte proiecte, aşa cum sunt fotografia în domeniul modei, reportaj sportiv sau street photography.
O prezenţă în premieră la un astfel de proiect organizat de BMW România este Ramona Copil. Ea a început aventura în fotografia auto în urmă cu câţiva ani din poziţia de cursant la Festivalul VSLO, la un training organizat împreună cu BMW şi reprezentanţi din presa auto.
Proiectul a fost organizat ca o experienţă de mai multe zile în care unii din cei mai buni reprezentanţi din lumea fotografiei auto au explorat modelele mărcii şi le-au interpretat din perspective şi stiluri foarte personale. La #BMWPhotoCamp au fost prezentate şase faţete foarte diferite ale mărcii. BMW iX M60 este modelul de avangardă, în egală măsură eficient, cu emisii locale zero, construit cu grijă pentru mediu, dar şi capabil de performanţe dinamice remarcabile, dispunând de cel mai puternic sistem de propulsie care a echipat vreodată un model BMW – cu un vârf de 619 CP şi 1.100 Nm. BMW Seria 4, expresia sportivităţii mărcii, s-a regăsit în toate formele în care este disponibilă: de la clasicul BMW Seria 4 Gran Coupé la versiunea electrică BMW i4 şi ultrasportivul BMW M4 Coupé. A treia propunere de subiect a fost cea mai populară gamă de modele a mărcii, emblematicele BMW X5 şi BMW X6.
BMW Group
Datorită celor patru mărci ale sale – BMW, MINI, Rolls-Royce şi BMW Motorrad -, BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de mobilitate premium. Reţeaua de producţie a BMW Group cuprinde 31 de facilităţi de producţie şi asamblare în 15 ţări; compania are o reţea globală de vânzări în peste 140 de ţări.
În 2021, BMW Group a vândut, la nivel mondial, peste 2,5 milioane de automobile şi peste 194.000 de motociclete. În anul fiscal 2021, profitul brut a fost de 16,1 miliarde de euro, iar veniturile au fost de 111,2 miliarde de euro. La 31 decembrie 2021, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de 118.909 de angajaţi.
Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale.
Powered by AQUA Carpatica , Domeniile Sâmburești