#OPEN CALL Hub identitar „Zilele Maiastra”
INSCRIERE CONCURS „#RODESTE” si CALL PROIECTE
Eşti artist, designer, arhitect, iar tradițiile și simbolurile românești sunt o sursa de inspiratie pentru creatiile tale? Atunci te asteptam la Hubul identitar ZILELE MAIASTRA, 15 – 18 septembrie, primul eveniment international dedicat artei si designului identitar, cu doua propuneri.
Categorii : artă, arta aplicata, design de obiect si de moda, instalatie si noile media.
1. CONCURS „RODESTE”
Daca valorile traditionale romanesti si simbolurile identitare sunt o sursa de inspiratie pentru tine si vrei sa le transmiti mai departe, vino joi, 15 septembrie, intre orele 11:00 -16:00, impreuna cu un copil talentat si creeaza un proiect “Ce este Maiastra?”.
Te poti inscrie pana pe 9 septembrie, pe contact@neogalateca.com si/sau pe galerie@galateca.ro, cu o succinta descriere a proiectului tau, urmand ca schita sa fie definitivata live in cadrul galeriei, pe 15 septembrie, impreuna cu mai tanarul tau partner. Lucrarile vor fi expuse pana pe 25 septembrie, intr-un spatiu special amenajat in fata galeriei si votat de public atat online cat si off line. Castigatorul va fi decis de public si anuntat in cadrul Festivalului Strada de C’Arte (link detalii SC), desfasurat intre 21 -23 septembrie.
Premiul va fi realizarea proiectului tau, ce poate cuprinde maxim 3 obiecte si lansarea acestuia in cadrul unui eveniment organizat special pana la finele anului 2016.
Proiectele vor avea vizibilitate in cadrul Festivalului
Strada de C’Arte www.stradadecarte.ro
Art Street Walk Festival www.artwalkstreet.ro
Noaptea Alba a Galeriilor http://noapteagaleriilor.ro/,
evenimente cu un trafic estimat de 10.000 visitatori.
2. CALL PROIECTE SALON DESIGN ZILELE MAIASTRA
Participa in cadrul Salonului identitar Zilele Maiastra, cu lucrări originale inspirate din tradițiile și simbolurile românești. Salonul este deschis in perioada 15 -18 septembrie, in NeoGalateca Gallery Shop, cu posibilitatea de a ramane in continuare in selectia noastra.
Salonul este cu vanzare, iar o parte din creatiile selectionate vor fi parte din programul Maiastra, initiat de Galateca.
Trimite creatiile tale pe adresa pe contact@neogalateca.com si/sau pe galerie@galateca.ro, însoţite de imagini si detalii, până cel târziu 9 septembrie, ora 20.00.
Evenimentul va avea un concept curatorial în concordanţă cu tema şi vor fi alese cele mai atractive proiecte pentru a fi expuse spre vânzare
in cadrul hubului identitar Zilele Maiastra, deschis in perioada 15 – 18 septembrie la Galateca.
Beneficiile oferite:
– Format de salon
– Concept curatorial asigurat de echipa Galateca
– Vizibilitate sporită de partenerii proiectului şi de locaţia aleasă
– Galerişti pe toată perioada salonului
, desfasurat in cadrul spatiului NeoGalateca
– Va fi selecţionată o parte din obiecte/lucrări şi vor fi expuse şi în online pe www.neogalateca.com
– Posibilitatea de a expune spre vânzare în cadrul shop-ului Neogalateca serie limitată a produselor selecţionate, începând cu
15 septembrie 2016
– Promovarea colecţiei/lucrării/obiectului artistului/designerului – prin video şi imagini pe mediul online şi presă scrisă, TV, Radio, comunităţile culturale din România
Condiţii de înscriere:
1. Datele de contact şi link-uri către site/blog/pagină de facebook unde e publicat portofoliul/brandul
2. Descrierea proiectului şi a pieselor cu care participi în cadrul Salonului ( denumire, concept, tehnica, dimensiuni, materiale,an )
3. 2 fotografii (maximum 1500 pixeli, la o rezoluţie de 300 DPI).
4. Pot fi create/prezentate mai multe obiecte sau serii de obiecte – cu condiţia să se încadreze în temă
5. Mentionarea pretului de vanzare cu TVA inclus si a pretului de achizitie pentru fiecare produs
În procesul de selecţie, desfășurat în 2 etape (online și fizic), vom urmări:
1. Autenticitatea, originalitatea şi creativitatea
2. Vom aprecia proiectele care se înscriu în tematica propusa
3. Vom aprecia proiectele armonizate cu spaţiul Galateca, tematica, perioada, contextul socio-economico-cultural.
4. modalitatea de expunere si prezentare
Cei selecţionaţi vor primi:
– Confirmarea pe e-mail in 24 de ore de la inchiderea perioadei de inscriere
– Contractul aferent salonului, pe care sunt rugati sa-l completeze online cu toate produsele selectionate si datele relevante, si sa-l transmita in cel mai scurt timp, impreuna cu fotografiile corespunzatoare fiecarui produs, urmand ca documentele sa fie semnate in original in momentul predarii obiectelor